Hungrig kille

Har en hungrig kille. Han äter flera ggr på kvällen innan vi går och lägger oss. Rätt skönt samtidigt som jag vill hinna göra lite annat efter att Freja somnat. Som att plocka undan lite, kanske tvätta, ta en dusch som är längre än fem minuter. Hehe.
Ja så kan det vara. Men det är mysigt att få sitta och mysa järnet med lilla också.
Freja har ju sommarlov nu så hon är hemma hela dagarna och så ägnar man alla lediga stunder till henne så hinner inte mysa så mkt då.

Freja fyller tre om två dagar. Läskigt vad tiden går fort. Hon har kalas på söndag och beställt glasstårta och självklart backar jag inte på den grejen. Även om jag tycker om "vanlig" tårta med god frukt på. Allt för min prinsessa. Hoppas även på fint väder så vi kan vara ute på gräsmattan. Skulle vara dunder mysigt. Barnen kan leka i lekparken och vi vuxna sitta och fika.

Håll tummarna att vädret är på våran sida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0