Lööördag

Vaknade vid sex av att Freja stod upp i sängen och grät. Hade hänt en olycka i sängen.
Hon kom in till mig och Loke vid tolv inatt. Roligt mys å ha båda barnen bredvid sig i sängen. Fast gudars vad varmt det blir!
Har nog aldrig duschat såhär ofta förut. Haha. Galet svettigt. Men helt klart värt det ;)

Idag ska vi ner till min syster och fira min systerdotter. Ida fyller 20 imorgon. Helt läskigt.
Jag var fyra år när hon föddes. För mig är hon fortfarande så liten.
Har varit ute och tagit en öl med henne en gång och det kändes helkonstigt. Hon får väl inte dricka? Läskiga tanke.

Snart är väl Freja 20 år, ska flytta hemifrån å ha en massa tok för sig. Nej mina små under ska och kommer vara mina bebisar för alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0