Nytt liv.

Jag har börjat ett nytt liv.
Ett liv som två barnsmamma.
Och det är helt underbart!
Fast vissa stunder vill man gömma sig, vad har man gett sig in på? Kommer vi klara det här? Kommer jag klara det?
Glömmer jag nått?
Freja är dunder duktig med sin lillebror och hon är mäkta stolt. Min lilla tjej. Som helt plötsligt har blivit så stor. Helt plötsligt har man inte bara tid för henne utan måste be henne vänta lite extra länge. Läskigt tycker både jag och hon.
Thommy är helt klockren och det känns som han varit tvåbarnspappa hela sitt liv. Min duktiga man.

Loke har varit med oss i lite mer än en vecka. Tisdagen den 29 maj klockan 9.21 tittade han ut. En välskapt och vacker liten (stor) kille. Han vägde 4085g och var 52cm lång.
Världens snällaste kille från start.

Livet flyter på som vanligt mellan amningarna och blöjbytena.

Och ja! Jag ska försöka uppdatera mer nu ;) lovar dock inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0